- Variert og effektiv løpetrening

Løpetrening

Beskrivelse:  Variert og effektiv løpetrening. Det legges opp til intervalltrening, hvor man veksler mellom høy og moderat intensitet i ulike tidsintervaller. Her finner du også dyktige aktivitetsledere som kan gi deg god treningsveiledning og motiverer deg til å yte maksimalt.

Mål: Forbedret utholdenhet og glede av å løpe. Bedre fysisk form og å trene i et inspirerende fellesskap.

Hovedeffekt: Kondisjon

Målgruppe: Alle, enten du er nybegynner eller har erfaring med løping fra før.  Varierte partier. Dette tilbudet passer for deg som bruker løping som treningsform, eller som ønsker å komme i gang med å løpe.

Organisering: Ute, intervallbasert

Varighet: 45/60 minutter

Trappetrening

Beskrivelse: Om du løper eller går i trappa, vil du kjenne pulsen stiger og at musklene i beina jobber godt. I kombinasjon med noe styrke- og spensttrening i løpet av økta, vil trappetrening vil gi deg en formkurve som definitivt peker oppover.

Mål: Forbedret utholdenhet, sterkere og spenstigere muskulatur.

Hovedeffekt: Kondisjon og styrke.

Målgruppe: Alle. Du deltar ut fra ditt nivå.

Organisering: Intervallbasert med stasjonstrening under styrkedel.

Varighet: 45/60 minutter

Hopp til verktøylinje